Bezorgen

U kunt bij uw bestelling aangeven waar u uw bestelling wilt ontvangen: op uw huisadres, een ander adres, bijv. uw werkadres, of bij een DHL Parcelshop.

Bezorging op uw huisadres

Als u voor bezorging op uw huisadres heeft gekozen, wordt de bestelling door DHL bij u thuis afgeleverd. Zodra uw bestelling naar u onderweg is, informeren wij u hierover per mail. In deze mail vindt u ook een track & trace code aan de hand waarvan u kunt zien wanneer uw bestelling wordt bezorgd.
Bent u niet thuis op het moment van bezorging, dan kan de bezorger ervoor kiezen het pakket bij de buren af te leveren. U vindt dan een kaart in de bus met daarop het adres waar het pakket is afgegeven. Waren de buren ook niet thuis zijn, of heeft u aangegeven dat u niet wilt dat uw pakket bij buren bezorgd wordt, dan staat op de kaart wanneer de bezorger weer langskomt. Op de kaart staat ook een bezorgcode. Met deze code kunt u op https://www.dhlparcel.nl zelf aangeven wanneer u het pakket opnieuw bezorgd wilt hebben. Hier zijn geen extra kosten aan verbonden.

De bezorgkosten voor levering op het door u gekozen adres bedragen € 5,95. Uw pakje is tevens verzekerd tegen beschadiging en verlies. Per bestelling betaalt u slechts eenmaal verzendkosten ongeacht het aantal bestelde artikelen of eventuele nazendingen.

Voor grote en/of zware artikelen die met speciaal transport bij u worden afgeleverd geldt een bezorgtoeslag van 49,95. We brengen deze toeslag slechts een keer in rekening als u meerdere van deze artikelen tegelijkertijd bestelt. De kosten voor de toeslag blijven in het geval van een retourzending voor uw rekening.

Voor de levering van grote en/of zware artikelen die per expediteur geleverd worden geldt dat de expediteur hiervoor een afspraak met u maakt.

Om de expediteur in staat te stellen een afspraak met u te maken, geven wij uw bestelgegevens, waaronder uw telefoonnummer en e-mailadres, door aan hem door.

Bezorging bij een DHL Parcelshop

U kunt er ook voor kiezen om uw bestelling bij een DHL Parcelshop op te halen. Handig als u vaak niet thuis bent. U kiest zelf bij welke DHL Parcelshop u uw bestelling af wilt halen. De ruime openingstijden van DHL Parcelshops maken het mogelijk dat u op een tijd die u het beste schikt uw pakketje kunt afhalen. Vergeet niet een geldig legitimatiebewijs mee te nemen.

Zodra uw pakketje bij een DHL Parcelshop binnen is, ontvangt u een bericht via e-mail, sms of telefoon. U heeft een week de tijd om uw bestelling af te halen. Als u uw bestelling nog niet heeft opgehaald, ontvangt u na 3 dagen een herinnering. Als u na 7 dagen uw pakketje nog niet heeft opgehaald, wordt het teruggestuurd.

Het is eveneens mogelijk artikelen via een DHL Parcelshop terug te sturen. Op het retouretiket staat de dichtstbijzijnde DHL Parcelshop vermeld. U mag uw bestelling natuurlijk ook via een andere DHL Parcelshop terugsturen. Via https://www.dhlparcel.nl vindt u parcelshops bij u in de buurt.

24-uursservice

Wilt u uw nieuwe kleding morgen al kunnen dragen? Dat is nu mogelijk! Alle direct leverbare artikelen waar in de artikelbeschrijving het 24-uursservicelogo bij staat, kunt u extra snel laten bezorgen. Kies hiervoor tijdens het bestelproces bij stap 2 'Uw klantgegevens' de optie '24-uursservice'. In het besteloverzicht ziet u wanneer uw bestelling wordt geleverd.

Let op: voor deze service wordt een toeslag van € 7,95 bovenop de standaard verzendkosten berekend. Ook als u gebruikmaakt van uw retourrecht wordt de toeslag in rekening gebracht.

Hieronder ziet u precies hoe het werkt:

U besteltU ontvangt uw bestelling
Maandag na 11.30Woensdag
Dinsdag voor 11.30Woensdag
Dinsdag na 11.30Donderdag
Woensdag voor 11.30Donderdag
Woensdag na 11.30Vrijdag
Donderdag voor 11.30Vrijdag
Donderdag na 11.30Zaterdag
Vrijdag voor 11.30Zaterdag
Vrijdag van 11:30 uur tot maandag 11:30Dinsdag

Bestelt u op feestdagen of de dag voor een feestdag, dan heeft u uw bestelling binnen twee werkdagen in huis (uitzonderingen mogelijk i.v.m. feestdagen in het land waar de artikelen vandaan komen)

Beschikbaarheid en levertijd

Informatie over de beschikbaarheid van de artikelen vindt op de artikelpagina. Zodra u een artikel aan uw winkelmandje toevoegt, verschijnt de verwachte levertijd.

Voor artikelen die op voorraad zijn geldt dat u deze binnen 3 tot 5 dagen ontvangt. Bij artikelen die tijdelijk niet voorradig zijn maar waarvan nieuwe voorraad al onderweg is geven we de verwachte levertijd aan. Deze kan variëren van meerdere dagen tot enkele weken of in uitzonderingsgevallen langer.

Als een artikel uitverkocht is, kunnen wij het helaas niet meer leveren. Het kan zijn dat alleen bepaalde maten niet leverbaar zijn, deze kunt u dan niet selecteren. Als het artikel in alle maten is uitverkocht, wordt het uit de online shop verwijderd. Het kan echter incidenteel voorkomen dat een uitverkocht artikel tijdelijk toch nog in de online shop aangeboden wordt. U kunt dit artikel dan niet meer aan uw winkelmandje toevoegen.


waiting...

Contact
010 - 447 9844Maandag t/m vrijdag bereikbaar van 8.30 tot 16.45 uur