Sorry! De door u opgevraagde pagina is niet gevonden.

Beste klant,

Vanwege grote technische aanpassingen zal onze shop helaas sluiten. Heb je nog vragen over een openstaande bestelling, een retourzending of heb je een klacht? Lees dan onderstaande FAQ’s door of neem contact op met onze klantenservice via 010-447.98.44. Je kunt ook een e-mail sturen naar service@impre.nl. Met vriendelijke groeten, het Impré team.

FAQ's

Wat gebeurt er met mijn openstaande bestelling?

Helaas kunnen wij openstaande bestellingen niet meer leveren. Onze excuses hiervoor. Je hoeft niets te doen, wij annuleren je bestelling. Binnenkort ontvang je een schriftelijke bevestiging. Had je de bestelling al betaald? Dan ontvang je uiteraard je betaling terug.

Wat moet ik doen als ik nog iets wil terugsturen?

Volgens het retour/herroepingsrecht is retourneren mogelijk binnen 14 dagen.

Hoe krijg ik mijn tegoed terug?

Geen zorgen, wij controleren zorgvuldig alle klantrekeningen. Wij betalen een eventueel tegoed aan je terug, zonder dat je daarvoor contact met ons op hoeft te nemen. Als je vragen hebt, kun je die natuurlijk altijd stellen.

Waar kan ik terecht met een klacht tijdens de garantieperiode?

Natuurlijk behoud je je garantie. Wij staan nog altijd in voor de garantie. Je kunt ons het beste een e-mail sturen met je klacht, dan zoeken wij naar een oplossing.

• Hoe hoog is mijn opstaande openstaande saldo?

• Wanneer moet mijn klantrekening op nul staan?

• Moet ik mijn openstaande saldo in één keer voldoen of kan ik zoals afgesproken in termijnen betalen?

Op dit moment zetten wij alle informatie over je klantrekening op een rijtje. Binnenkort ontvang je informatie hierover. Wij vragen om nog even geduld te hebben.

Hoe gaan jullie met adresgegevens om?

Je klantgegevens zijn veilig en worden bewaard volgens de wettelijke regels die gelden voor gegevensbescherming.


waiting...

Contact
010 - 447 9844Maandag t/m vrijdag bereikbaar van 8.30 tot 16.45 uur